Programmering af PIC 16C622 - Page 2

Re: Programmering af PIC 16C622

http://cgi.ebay.com/USB-Microchip-PIC-Programmer-NEW-Free-12F629_W0QQitemZ260128383232QQihZ016QQcategoryZ4661QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/USB-Microchip-PIC-Programmer-NEW-Free-12F629_W0QQitemZ130126951814QQihZ003QQcategoryZ4661QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/JDM-40-ZIF-USB-microchip-programmer-Kit-149-PIC-program_W0QQitemZ220124184500QQihZ012QQcategoryZ36323QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem

Så vidt jeg kan se så kan alle 3 klare din nuværende opgave.
Så er det jo bare at finde den der er fornuftigst til prisen :-)

--
mvh Uffe

[...]

Må indrømme at jeg synes bedst om nummer 1 og 2.

--
mvh Uffe

[...]

Ja og skulle jeg vælge så tror jeg nr. 2 af den simple grund at der er 4
huller i printet så den er nem at skrue fast på en plade så den kan stå
fast på bordet(1'eren har kun 2 huller så vidt jeg kan se). Jeg bryder
mig ikke om at print bare ligger og roder og de der gummidutter der
sidder under f.eks. Atmel's STK500 kan jeg slet ikke li :-)

--
/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ
/* Hugo Pedersen

Jeg har fundet ud af at 16C622a som jeg har fået leveret er en OTP kreds
og det kan måske være der nogle af mine problemer opstår. Så nu leder
jeg efter en 'rigtig' 16C622 for at prøve den i noget af det udstyr vi
har fået samlet.

--
/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ
/* Hugo Pedersen

Forskellen er at 'a typen er et nyere opdateret maskesæt. Hvorfor tror
Du at den uden 'a er mere rigtig ?

Vejen fra '622 tilPIC16F628a er ikke ret lanf, og den kan programmeres
igen og igen og igen og...

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId19%99&ty=&dty=&section=&NextRow=&ssUserText16%C622

Bo //

Re: Programmering af PIC 16C622
Vil det sige at F628 er pinkompatibel med 622?

Jeg tror jeg kan få fat på assemblerkoden til kredsen, men jeg vil i så
fald skulle have en eller anden til evt. at rekompilere den til en 628.
Er det noget du kender en mulig kandidat til J

/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ
/* Hugo Pedersen
/* Tlf. 40 28 78 84
/* snipped-for-privacy@hugopedersen.dk
/* http://www.hugopedersen.dk

Jeg henviste til en note, der beskriver hvordan man kommer fra den ene
kreds til den næste. Jeg *går ud fra* at de er benkompatible, men læs
noten og se databladet for hver af komponenterne. Så vidt jeg husker,
kan UART'en noget mere i '628, der er mere RAM og svjh også EEPROM

Bo //

Re: Programmering af PIC 16C622

OK - men der rækker mine evner ikke til at se hvad der skal gøres.
Så jeg må nok skrotte projektet og lave mig en med en 16F84

--
/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ
/* Hugo Pedersen