Programmering af PIC 16C622

Jeg står og skal have brændt sådan en fætter, men det er åbenbart ikke
så ligetil da ingen af de brændere jeg har været i nærheden af åbenbart
er i stand til at fuldføre opgaven.

Hvilken brænder skal man have for at kunne klare ALLE PIC kredse?

PS: jeg skal kun have lavet en enkelt kreds til mit LC meter , så det
skal ikke være udstyr til flere 1000 :-)

--
/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ
/* Hugo Pedersen

vaffor et hus er den i ?
er den sat op til in-circuit programming ?
Hvor i landet er den ?

-jeg bor i østjylland, og tror jeg kan brænde det meste,

Bo //

Re: Programmering af PIC 16C622
Det er en løs kreds i et DIP18 hus.
Kredsen er i øjeblikket på Mors, men jeg er ved at være bange for om den
har taget skade af de forsøg vi har lavet med at brænde den, så jeg skal
nok have købt en ny. Men desværre har min leverandør ikke flere på lager
i øjeblikket.

--
/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ
/* Hugo Pedersen
Re: Programmering af PIC 16C622

Min PicStart+ brænder kan brænde den og jeg mener også jeg har et par
stænger PIC16C622 liggende (skal lige checke det bagerste af lageret).
Jeg bor i Struer, så det er da noget tættere på Mors :o)

Re: Programmering af PIC 16C622

Det var desværre 2 stænger PIC16C621 jeg havde liggende.

Re: Programmering af PIC 16C622
OK - jeg vil lige se om jeg kan få fat på en kreds et andet sted. Så kan
det meget godt tænkes at jeg putter den i en kuvert og sender til dig
hvis det kan arrangeres.

--
/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ
/* Hugo Pedersen
Re: Programmering af PIC 16C622

Det kan det helt bestemt :o)

Re: Programmering af PIC 16C622

microchip har en online sjåp

Bo //

Re: Programmering af PIC 16C622

Denne er billig, hvor godt den virker er uvist:
http://www.technick.net/public/code/cp_dpage.php?aiocp_dp=cir_pic_prog

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Programmering af PIC 16C622

Desværre har den et problem - det er seriel eller parallel og på begge
mine laptops er det noget ikke tilstedeværende :-)
Eller ser de ud til at være rimelig nemme at gå til

--
/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ
/* Hugo Pedersen
Re: Programmering af PIC 16C622

Det løses med en billig usb-til-seriel adapter, så har du også en serielport
til andre ting i fremtiden ;o)

Re: Programmering af PIC 16C622
Nu siger du nok 'billig' men jeg synes ikke jeg har set dem billige i
DK. Man skal via eBay for at få dem helt billigt og jeg ved ikke hvilken
man skulle købe.

--
/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ
/* Hugo Pedersen
Re: Programmering af PIC 16C622

150kr hos thansen (Varenr.: 50210) det er da billigt og det virker.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Programmering af PIC 16C622

Denne her kan klare hvad du efterspørger:

http://cgi.ebay.com/12F629-Dual-Power-Willem-EPROM-Programmer-PIC-BIOS_W0QQitemZ130125391855QQihZ003QQcategoryZ4661QQrdZ1QQcmdZViewItem

Kort link:

http://tinyurl.com/36agdq

--
mvh Uffe

Re: Programmering af PIC 16C622
http://cgi.ebay.com/12F629-Dual-Power-Willem-EPROM-Programmer-PIC-BIOS_W0QQitemZ130125391855QQihZ003QQcategoryZ4661QQrdZ1QQcmdZViewItem
Også en fin en, men igen - jeg har kun USB stik i min laptop :-(

--
[...]

Så kan du gå ind på ebay.com og søge på:
pic programmer usb
Så kommer der en række hits.
Hvis du så ser bort fra dem der hedder noget med ICD, så er der noget at
vælge i mellem :-)

Forresten, hvad er det for et LC meter?
Jeg har selv lidt kig på dette:
http://electronics-diy.com/lc_meter.php

--
mvh Uffe

Re: Programmering af PIC 16C622
http://cgi.ebay.com/12F629-Dual-Power-Willem-EPROM-Programmer-PIC-BIOS_W0QQitemZ130125391855QQihZ003QQcategoryZ4661QQrdZ1QQcmdZViewItem

Jeg har sendt dig nogle data.

Det ser fint ud det du har kig på, men jeg synes det lyder som om der er
en del der har problemer med det hvis man ser i forummet.

--
/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ
/* Hugo Pedersen
Re: Programmering af PIC 16C622

Der er ikke kommet noget her :-(
Har du husket af fjerne det der skal ved min mail?

--
mvh Uffe

Re: Programmering af PIC 16C622

Det skulle jeg mene - kan du ikke lige sende mig en mail på nedenstående
adresse. Så skal jeg genudsende

--
Måske
http://cgi.ebay.com/USB-Microchip-PIC-Programmer-NEW-Free-12F629_W0QQitemZ260128383232QQihZ016QQcategoryZ4661QQrdZ1QQcmdZViewItem