Programmering af AT89C2051

Jeg har set en konstruktion i et magasin hvor konstruktøren anvender en
AT89C2051 fra Atmel, koden som kredsen skal programmeres med er der også.
Spørgsmålet er hvordan får jeg programmeret kredsen, er der nogen som
tilbyder den slags, eller er der nogen som kan anbefale en brænder til
formålet.

GuFaz

Re: Programmering af AT89C2051
Skriv en mail....

Fjern removeme i mailen....

Kasper

Re: Programmering af AT89C2051
-snip-
-snap-

Er der mon noget du vil dele med os andre? ;o)

René

Re: Programmering af AT89C2051

Hmm vel uinterassant for jer at jeg programmere en kreds og sender til ham ?

Kasper

Re: Programmering af AT89C2051

Hej!
Prøv at se her:
http://hjemmesider.eucsyd.dk/es4/default.htm

Det virker ret godt!

Mvh,
Torben

Re: Programmering af AT89C2051

Men han skal jo stadig have lavet en kreds med firmwaren i... så vidt jeg
lige ved...

Kasper

Re: Programmering af AT89C2051

Hej Kasper!
Naturligvis. Og den findes også på web-sitet.
Og mon så ikke der er en venlig sjæl.....

Torben

Site Timeline