Programmer for ATF20v8

Hvorfor kan jeg ikke finde et diagram til en brænder
For  ATF16v8 og ATF20v8 fra ATMEL.
Så jeg kan bygge en selv.
Og et brænder program for samme.
Er det en dyb hemmelighed hvordan man brænder dem ???

Har  fundet en side med GALBlast,den kan ikke brænde chips fra ATMEL
Men kan kun med ic'er fra lattice ,national og stm, er der stor
forskel på måden de skal brændes på ??

Har download wincupl  fra atmel men der er ingen oplysninger om
hvordan
man brænder ic'en.

Er der nogen der har et diagram og et program, så jeg kan brænde
De der ic'er.
Eller et link til noget der kan hjælpe mig.
mvh. niels

Re: Programmer for ATF20v8

Nei, men i praksis ja.

Ja.

CUPL genererer ein *.JED file som gir alle opplysninger om datane som skal
"brennast".
Men, måten å brenna desse kretsane på (programeringsalgoritme" varierer med
fabrikk og type; kretsane 16V8, 16V8A og 16V8B frå Lattis har
(svært)forskjellig algoritme.
Om du begynner å byggea deg ein brenner "i dag" for ein krets, så er
muligheten for at den kretsen er "utgått" og erstatta med ein ny når
brenneren er ferdig.

Vis fabrikkane "frigav" algoritmene, så bille brukerer flest skapa seg
fleire vansker en dei problema som blei løyst.

(dette er litt av problemstillinga.)