Programmer for ATF20v8

Hvorfor kan jeg ikke finde et diagram til en brænder For ATF16v8 og ATF20v8 fra ATMEL. Så jeg kan bygge en selv. Og et brænder program for samme. Er det en dyb hemmelighed hvordan man brænder dem ???

Har fundet en side med GALBlast,den kan ikke brænde chips fra ATMEL Men kan kun med ic'er fra lattice ,national og stm, er der stor forskel på måden de skal brændes på ??

Har download wincupl fra atmel men der er ingen oplysninger om hvordan man brænder ic'en.

Er der nogen der har et diagram og et program, så jeg kan brænde De der ic'er. Eller et link til noget der kan hjælpe mig. mvh. niels

Reply to
Niels

Nei, men i praksis ja.

Ja.

CUPL genererer ein *.JED file som gir alle opplysninger om datane som skal "brennast". Men, måten å brenna desse kretsane på (programeringsalgoritme" varierer med fabrikk og type; kretsane 16V8, 16V8A og 16V8B frå Lattis har (svært)forskjellig algoritme. Om du begynner å byggea deg ein brenner "i dag" for ein krets, så er muligheten for at den kretsen er "utgått" og erstatta med ein ny når brenneren er ferdig.

Vis fabrikkane "frigav" algoritmene, så bille brukerer flest skapa seg fleire vansker en dei problema som blei løyst.

(dette er litt av problemstillinga.)

HM

Reply to
Harald Mossige