Program til VHDL

Øv øv min 30 dages prøve tid på Xilinx ISE er selvfølge udløbet når jeg
skal til at bruge programmet :(

Er der nogle, der har kendskab til et lignende program hvor jeg kan
synthesizer min VHDL kode? Jeg har skrevet koden er endelig kun
interneret i timings forholdende.

Håber nogle kan hjælpe da det haster.

mvh
Allan

Re: Program til VHDL

 HuH ?

Kan du ikke bruge deres WebPack den er da gratis... og kan downloades på
ders site

Kasper

Re: Program til VHDL

Er det syntese eller simulering
-til hvilken kreds ?

-jeg har en fild licens, og vil muligvis kunne hjælpe dig, men det er ikke
populært at tilbyde kommercielle tjenester i denne gruppe.

hint: kontakt mig udenom new gruppen.

Bo Bjerre //

Re: Program til VHDL
Tak for svar, jeg har løst problemet pt. ved at installer programmet
(Xilinx ISE) igen på en anden computer så nu har jeg 60 dage til
problemet opstår igen :)

-Allan

Re: Program til VHDL

Alternativt hjælper det vel at stille computerens tid tilbage(?)

/Kenneth

Re: Program til VHDL

Det er vist mange år siden at tidsbegrænsede licenser lod sig snyde
så let.

Hvorfor ikke bare bruge Webpack det er gratis og bortset fra at være
begrænset til mindre fpga'er er det nærmest identisk med ISE

-Lasse

Site Timeline