Program til mus

Hej NG.

Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum, men lidt har det at gøre med
elektronik.

Jeg har et irriterende problem, som jeg håber i kan hjælpe med.

Når jeg kører i schematic har musen en funktion. Når jeg skifter til PCB
har den en anden funktion og sådan fremdeles gennem andre programmer.

Eksisterer der et program, hvor man kan programmere musen til valgfrie
funktioner, der bliver tilgængelige afhængig af den aktuelle applikation?

Mvh.
Bjarne.

Re: Program til mus

Visse mus kan det i driveren - det er svært at hjælpe mere udfra de
givne oplysninger.

Jesper Poulsen

Re: Program til mus
Musen er en Sandberg batterifri udgave. På Sandberg's hjemmeside er der
umiddelbart ingen driver/utility, der kan disse tricks.

Re: Program til mus
Jeg vil tro du kan finde det du leder efter her:
http://www.autohotkey.com /
I dokumentationen fandt jeg dette om specielle taster til specielle
programmer
http://www.autohotkey.com/docs/FAQ.htm#HotContext

Site Timeline