Program til Eprom writer

er der nogle som har program til brænder fra SUNSHINE
i manual står der approm 01, 04 and 10
samt eprom writer V-5.7
men jeg har ikke program mere
brænder består af ISA pc kort  med fladkabel til metal kasse med
texttoolsokkel

Re: Program til Eprom writer

Måske denne her ?

http://www.danbbs.dk/~rmadrm/eprom9.htm

http://www.danbbs.dk/~rmadrm/sunshine.htm

Kan du finde et nummer på printet ?

Re: Program til Eprom writer
Hej igen
tak for link. men kan ikke lige se mo de kan bruges, prøver om der er noget
der virker.

se foto af brænder her
http://ctrs.dk/TING/Eprom.jpg

Re: Program til Eprom writer
på begge sider af ISA pcb står 03-049 ellers ikke noget

Re: Program til Eprom writer
Hej,

@news.sunsite.dk:

Hvis ikke det haster kan jeg nok grave det frem (jeg har selv Sunshine 04 -
kan ikke huske versionsnummeret, men den er fra ca. 1986-1987).

Drop mig evt. en mail så jeg ikke glemmer at kigge efter det.

--
Venlig hilsen,
Søren