Problemer med støj fra Bluetooth signal

Hejsa

Jeg har netop monteret bluetooth håndfri i bilen, men desværre kommer der en
del støj i mikrofonen fra bluetooth signalet (emc). Og nej jeg kan ikke bare
bede fabrikanten om at løse det, da det er et kit der er købt i USA, som
passer på alle de originale stik i en BMW og dermed kan alle de originale
knapper bruges i rattet :-)
Mikrofonen kører med en gain på mellem 7-8 volt, nogle forslag?

/Claus

Re: Problemer med støj fra Bluetooth signal
en
bare

Hey

nogle ideer, men det er jo nok ikke nemt når der er færdige stik etc.

1. sørg for alle stel har samme potetiale, så ikke der løber strøm i signal
ledningerne...

2. evt AC couple mikrofonen / transformator / caps (hvis den ikke er dc
couped til en amp)

Kasper

Re: Problemer med støj fra Bluetooth signal
On Fri, 30 Jul 2004 13:42:01 +0200, "Claus & Lene, Ålborg"

Henvend dig hvor det er købt?

Og?

Hvaffer "gain" 7-8V?

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Problemer med støj fra Bluetooth signal

Har jeg gjort, men de siger at det er BMW der har problemet (de tager gerne
sættet tilbage)

Tja, blot som info :-)

Ja, efter hvad de siger kører en "normal" mikrofon i et håndfri med 2 volt
og den originale fra BMW med 7-8 volt

/CLaus

Site Timeline