Problemer med Beomaster 7000

Hejsa Gruppe

Jeg roder Beomaster 7000 som volder mig en del problem. Det startede med at
displayet var totalt dødt, så jeg omloddede hele modul 4 og skiftede den
sikring der sidde derpå. Nu er problemet at jeg kun har en svag brummen ud
på mine højtaler udgange. Nogen inputs til hvor fejlen kan ligge?

/Claus

Re: Problemer med Beomaster 7000

at

VIrker dit display nu?

--
Mvh. Uffe Ravn
DUSK Party 2005 - Out of Sync

/Claus

Re: Problemer med Beomaster 7000

med
den

Og der var lyd på inden du begyndte at rode med den?

--
Mvh. Uffe Ravn
DUSK Party 2005 - Out of Sync

/Claus

Re: Problemer med Beomaster 7000

Skal vi lige tage en klassikker og bede dig om at tage et billede af
stikpanelet?

Dette er absolut et sted hvor mange gerne hjælper andre, MEN!

Det er skide irreterende at du absolut skal gøre alting modsat af alle
andre.

Svar UNDER det du citerer og klip al unødvendig væk.

--
Mvh. Uffe Ravn
DUSK Party 2005 - Out of Sync