Problemer med at finde relæ - Page 2

Re: Problemer med at finde relæ

Hmm...
Du har ret, der var lige noget jeg havde glemt, men det er rettet nu....

--
Peteropfinder
Peter N. Petersen

Det kan jo smutte :) men tusind tak for hjE6%lpen indtil videre..
Hvis jeg nu kun skal bruge eks. 2x10 dioder... der skal kunne
reguleres individuelt. Kan jeg sE5% bare bruge 1/4 del af de 45-50 v som
forsyning, altsE5% ca. 12v eller hvad? og sE5% lave 2x af kredslF8%bet..
For sE5% er stumperne bestilt i morgen :)

Det er for F8%vrigt blE5% og hvide dioder der skal bruges..
Til at simulere mE5%nelys i et akvarie med plc styring..

Re: Problemer med at finde relæ
ingen opgave er for lille til en PLC :-)

finn

Re: Problemer med at finde relæ

Det er jo det.. Men med regulering af ph vE6%rdi pE5% vandet vha. ph
elektrode og co2 (Til planterne). rensning af vandet med UV lys.
OvervE5%gning af flow pE5% pumpen (HvornE5%r den skal renses). UPS
forsyning, sE5% pumpe kF8%rer videre i en times tid ved strF8%msvigt.
Styring og regulering af temperatur. og til sidst 2 x 0-10v dE6%mp af
lyset i akvariet, sE5% er plc'en fyldt ud :)
Og sE5% nu mE5%nelys udfra mE5%nens faser... og sE5% det vigtigste overfF8%
rsel
af alarm til hjemmealarmen ved for lav vandstand og vand under pumpen
og under akvariet. Det sidste mangler jeg dog at fE5% lavet fysisk.. Kan
ikke finde en lille niveaufF8%ler og har ikke fundet fugtbE6%ndel endnu :(
SE5% hvis I ogsE5% har en ide til hvor jeg kan finde det.. SE5% bliver jeg
ikke negativ hvis I skriver det her ;)

Re: Problemer med at finde relæ
Aha- et nørdprojekt! dejligt.

en stump print med 2 baner??

Jeg lavede for ca. 35 år siden en fugtmåler af et 1 cm2 veroboard, sob
blev monteret som modsatrettede fingre.
Virker stadit til automatisk at starte udluftning når nogen går i bad

finn

Site Timeline