Problem med Omron NT600M

Hejsa!

Jeg har en Omron NT600M-DT122 som skal fixes (jeg ser at peteropfinder
har solgt den slags tidligere)

Jeg har lavet noget, men den starter stadig ikke korrekt op.
Den tE6%nder baggrundslyset, og "battery low" efter behow, men der sker
ikke noget - sE5% vidt jeg ved skulle der komme en menu nE5%r den ikke
har vE6%ret brugt i nogen tid. Eller ved at trykke pE5% de tre F8%verste
knapper, sE5% skulle der vE6%re en "setup".

Den er i dE5%rlig stand, men flg er lavet:

jeg har sat en modstand pE5% mellem Reset (pE5% 7705'eren) og +5V, der er
sikkert en pE5% pladen, men jeg ved ikke hvor: /Reset var lav hele
tiden. (fF8%r det kom backlighten ikke pE5% med det sammen, men ca 20 sek
senere - og den var dF8%d).
SE5% kom der liv i data og adressesignaler, men der var problemer med
prommen/soklen, som skulle renses. Ellers kunne jeg fE5% den til at sige
noget ved at banke pE5% prommen.

Nu virker den bortset fra at der ikke kommer noget pE5% skE6%rmen - som
jeg mener der skal vE6%re.

Kender nogen noget til dette?

MVH
Sonnich

Re: Problem med Omron NT600M

Hvis du forventer at nogen undersøger eet eller andet, burde du nok i
overskriften fortælle om det er en strømforsyning, en radio eller et
fjernsyn. Omron et eller andet nummer siger ikke ret mange ret meget

Bo //

Re: Problem med Omron NT600M

Rettet!

Personligt kender jeg kun Omron som PLC'er.

Re: Problem med Omron NT600M

Well, de laver nu også relæer, klemmer, RFID, uhf, sensorer og en masse
andet geil

Site Timeline