Problem med at programere STK 500 kit

Efter jeg har har haft anvendt mit STK 500 kit til at programer ISP på et
olimex kit har jeg ikke kunnet programere direkte

systemet genkender kun STK 500 hvis der anvendes parallel high voltage

signature bytes læses til FF FF FF , det plejer de ikke at være

også i fuses synes jeg der er problemer ISP optionen er ikke sat

Er der nogen der kan sige mig hvad der er galt og evt hvad jeg gør for at
rette fejlen

MVH  Steen Heide

Re: Problem med at programere STK 500 kit
Hej...

Skift processoren ... den er defekt.
denne fejl har vi ofte set i produktionen ...

M.v.h.
Lasse Madsen
H-TECH A/S