Prisbillige multistik, ala boschs stik til motorstyringer(biler)

Hvem ved hvor jeg finder et stik med følgende specs:

Multipolet, gerne 30+ poler.
Strømtræk lig eller bedre det et subd stik klarer. Gerne _noget_ kraftigere.
Rimeligt robust, som Boschs 2rækkede.
Der skal være en han og hunpart, hvoraf den ene skal være til
printmontering.

Prisbilligt!

Nogen der ved hvor jeg finder disse stik?

Mvh
Henrik

Re: Prisbillige multistik, ala boschs stik til motorstyringer(biler)
Hej Henrik,

37 polet Sub-D ?

--
Venlig hilsen,
Søren

Ja, sådan een bruger jeg nu, og det er for så vidt ok, men når der er
trukket 20x 0,75mm2 ud af det stik, så er det ved at være sket med det
smarte i det stik.

Derfor ville jeg gerne over i noget nok så "tungt" grej.

Mvh
Henrik

Re: Prisbillige multistik, ala boschs stik til motorstyringer(biler)

Slike finnes med løse stifter som loddes/krympes før di monterer dem. Der
finnes stifter som er egnet for 0,75.

HM

Re: Prisbillige multistik, ala boschs stik til motorstyringer(biler)
Hej Henrik,

Så må du slække lidt på kriteriet "prisbilligt".

--
Venlig hilsen,
Søren