Printtegning over kodelås.

Hejsa.

Venlige folk pE5% ing.dk henviste mig til at prF8%ve at poste mit problem
her:

Jeg mangler en printtegning over/til en kodelE5%s. Jeg har forsF8%gt at
google en masse, men har desvE6%rre ikke haft heldet med mig.
Kravet til den, er at den skal kunne kF8%re pE5% 5volt. Og den skal kunne
trE6%kke et lille (5v) relE6%.
Da den skal monteres i en kasse der ikke kan E5%bnes igen, ville det
kunne vE6%re fedt hvis man kan E6%ndre koden fra panelet. Men er ikke
noget krav...

Nogen der kender steder hvor man kan finde det, eller E9%n der kan
flE6%kke en tegning sammen?
Print layout er ikke nF8%dvendig, kan jeg selv fE5% hen til den plads jeg
for til det...

Re: Printtegning over kodelås.

2 minutter med google:

http://www.electronicsforu.com/efylinux/circuit/jan2000/jancir2.htm
http://www.electronicsforu.com/efylinux/circuit/jan2000/lockcir.gif

http://uk.geocities.com/ronj_1217/edr.html

Re: Printtegning over kodelås.
http://jap.hu/electronic/combination_lock.html

Wiljan

Re: Printtegning over kodelås.
Hmm.. tak for hjE6%lpen sE5% vidt.
Men problemet er nok de 5volt endnu. Kredsene reagerer nok ikke sE5%
meget pE5% mine 5volt jeg har mulighed for at forsyne kredsen med.

#Wiljan
Jeg har godt nok en PIC brE6%nder, men har desvE6%rre aldrig fE5%et lE6%rt =
at
bruge den.
Har du en idE9% om man kan fE5% PIC'en med et forprogrammeret program?

Re: Printtegning over kodelås.

Jo, netop kredsene gør. Du skal blot erstatte relæerne emd 5 volts
versioner.

Re: Printtegning over kodelås.
Oki, fedt... :-)
Jeg har lige vE6%ret pE5% rsonline.dk for at kigge lidt. Har jeg ret, hvis
jeg siger den IC kreds bare skal vE6%re en Dual type D Flip-flop?
Som f.eks. denne: http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs/05f9/090 =
0766b805f9f8b.pdf

Re: Printtegning over kodelås.

Ja.

Re: Printtegning over kodelås.
On 11 Sep., 23:01, "Klaus D. Mikkelsen"

Takker for hjE6%lpen.
Har i dag skaffet de fleste komponenter, sE5% er snart klar til at gE5% i
gang.

Site Timeline