Printplade tusch

Hvor kan jeg online købe en printplade tusch (ved ikke om det er navnet,
sådan en man kan tegne printbaner med, og så ætse i ferriklorid) ?

Jan

Re: Printplade tusch
Du kan bruge en almindelig sprittusch.
Hilsen
Søren

Re: Printplade tusch
Hejsa

Den kaldes og hedder en Dalo-tush, og kan købes hos de fleste
elektronik-bikse.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060102201043@smart-tech.dk
Re: Printplade tusch
Hej Jan

http://www.el-supply.dk

Dalo-Printpen varenummer 7626,  32,00 kr. + moms.

Mvh Max

Re: Printplade tusch

Hvad med en ganske almindelig vandfast hurtigtørrende permanent marker ?
f.eks. artline  70 ? den er da da nemmere at skaffe i ren handel og er
billigere

Re: Printplade tusch
Hej Jan

Ja hvad med den, den giver i mine øjne et dårligt resultat, jeg foretrækker
nu Dalo'en til det jeg skal lave.

Mvh Max

Re: Printplade tusch
Et hulprint er jo også en mulighed, hvis det bare er en lille konstruktion
og så er det i mine øjne det nemmeste. Tror det kaldes for veroboard.
Mvh.
Mingo

Re: Printplade tusch
Hej Mingo

Ja det kaldes for Vero board efter firmaet der startede med at
markedsføre den slags print.

Man kan jo også vælge at lave billige, nemme "rigtige" print

http://www.sandcastle.dk/Artikler/Printfremstilling.pdf

Mvh Max

Re: Printplade tusch

Sjovt nok er vi mennesker vokset op med at lave print på mange forskellige
måder.

Jeg købte en Dalopen og og et Seno ætsesæt i mine tenage år, og siden har
teknikken været min foretrukne.
Diagrammen og printudlæg blev naturligvis altid lagt i hånden.

Idag som 38 årig drømmer jeg om et finde et godt freware
printdesignerprogram, og købe lidt fotoprintdele.

Men hvergang jeg skal have lavet noget nyt, ender jeg alligeve med pen og
blæk.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Printplade tusch
Hej Uffe

Der findes et særdeles godt et der kan både diagrammer
og print og endda sørge foir at de hænger sammen.

Circad, download det fra www.holophase.com

Og hvis du mangler symboler og footprint der er flotte, ja
så kan du få kopier af mine biblioteker.

Mvh Max

Re: Printplade tusch

Jo det ser nemmere ud end eagle

Det tilbud siger jeg gerne ja tak til

Forstå min mail.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Printplade tusch

navnet,

Jeg brukte gammeldags pennesplitt og vanbasert maling. vanbasert fordi den
lot seg vaske bort med "kokende vann".

HM

Re: Printplade tusch

Vær oppmerksom på at der er stor forskjell på hvordan de vanlige tusjene
fungerer. Den gang jeg brukte slikt ble det anbefalt å bruke "Super Lion".
brun.

HM

Site Timeline