Printfremstilling på køkkenbordet - Page 2

Re: Printfremstilling på køkkenbordet

og

Jeps, og det er der også rigeligt af i en gammel højfjeldssol:
http://home19.inet.tele.dk/ulsm/temp/uvspektrum1.jpg

Her har jeg filtreret UVC'en fra med et stykke særligt plexiglas
som netop har den filtervirkning:
http://home19.inet.tele.dk/ulsm/temp/uvspektrum2.jpg

Desværre bliver det nedbrudt efter nogle uger, enten af varmen
eller UV lyset, så jeg savner et holdbart alternativ.

--
Ulrik Smed,
Denmark, Aarhus

Re: Printfremstilling på køkkenbordet
Hej Ulrik,

Det er temmelig sikkert UV'en.
Sydpå bruger de plastfolie over ståltrådsbuer som en slags drivhus til
nogle afgrøder (frem til spiringen er i gang). Den folie holder kun en
enkelt sæson inden solens UV har nedbrudt den og der er det jo ikke nær
så koncentreret som lige foran din lampe.

--
Venlig hilsen,
Søren

Brian Lund <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk

Det kunne godt tænkes, da der meget gerne, skulle komme et rent lys i
gennem.

Ejvind Andersen
Re: Printfremstilling på køkkenbordet
Hej Flemming,

At natrium hedder sodium på engelsk er vel en meget god grund ;)

--
Venlig hilsen,
Søren
Re: Printfremstilling på køkkenbordet
Hej Flemming,

Well, sod er jo sort som en måneløs nat ;)

--
Venlig hilsen,
Søren