Printfremstilling og QSOP.

Heps!

er der nogle af jer friske fyre som har lavet print vha
laser-printer-inkjet-papir metoden til QSOP størrelser? med success? :-)

Jeg har nemlig et par QSOP16 og uMAX10 som jeg vil lege med :-)

--
-jens

Re: Printfremstilling og QSOP.
Hej Jens

Tror godt det kan lade sig gøre, men pas på underætsning.

http://www.sandcastle.dk/pages/Wide-Band-Pre-Amp-mont.htm

Mvh Max

Re: Printfremstilling og QSOP.
Hejsa

Der er godt nok meget langt mellem QSOP/uMAX og så lidt alm. smd-montering
på en antenneamp.
Kikker man på de tydlige fejl på banerne, så er de jo større end benene på
en uMAX.

/Hauge

Re: Printfremstilling og QSOP.

Hrm, det lader da til at være et forsøg værd :-)

Af ren nysgerrighed, hvad gør du med den anden side af dobbeltprintet
når du ætser? jeg går ikke ud fra at du printer en sort side ud og
stryger på :)

--
-jens

Re: Printfremstilling og QSOP.
Hej Jens

Ja, men som sagt er det måske svært, jeg har aldrig lavet noget
finere end SOIC og det er jo groft i forhold til QSOP, men jeg har
dog set 6 mill streger blive lavet under vejs.

Nej, når jeg har strøget den ene side, så dækker jeg den anden
side af med almindelig pakketape.