Printdrill for CNC

Jeg trenger forslag til printdrill for min CNC maskin. Jeg synes
"Dremell" er altfor robust. Største bor jeg reiner med å bruke , er
Ø2,1. Dette er ting jeg tror jeg ønsker:

Stor hastighet, 30 000?
Flensmontering, og / eller monteringsflate med skruehull langs aksen.
hurtigchuck fot Ø3,2 bor
Lavspenning, 24V DC
Loddetilkopling eller pluggtilkopling av driftspenneng.
Luftturbin kan også vurderes.

Den trenger absolutt ikke være i øerste prisklasse.

Ønskene ønskes diskutert.

HM

Re: Printdrill for CNC

Denne overholder ikke helt alle dine specs, men det er den jeg højest
sandsynlig regner med at bruge på min egen fræser når jeg kommer så langt:
http://www.kress-elektrik.de/en/products/browse_products.php?categorie76%7

Regner selv med at skulle bruge 1050 FME modellen.

Om den er for voldsom til dine print, skal jeg lade være op til dig ;)

Ellers er der jo altid proxxon (www.proxxon.de) men mener ikke de har
maskiner over 20.000 RPM. Men de er i det mindste små ;)

Site Timeline