Printboremaskiner... - Page 3

Re: Printboremaskiner...

en
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr58%46&n20%100&KundeID66%DH
gFwXcKjveVKO74HBDD57RV1Iw3V

Det var ikke lige det bedste til og bore printplader på, den er for
ustabil (har selv en)

Nu ved du ikke, hvad det er du skriver om, vil du lige finde en
borestander der passer til den, eller skal Michal sidde og bore
printpladerne i hånden.

Det er snart lige meget hvilke ng. man besøger, så finder man dine ofte
hjerneløse svar i div. tråde.

Få dig dog et liv mand, kom ud og få lidt frisk luft.

Du skulle prøve og være fritidssejler, det er meget sjovt også i denne
vinter, hvor vi sejler i isbåde.

http://www.icesailing.dk/setogsket/4-5-6-jan-2002/4-5-6-Jan-2002.htm

Ejvind Andersen
Re: Printboremaskiner...

En hvilken som helst velassorteret værktøjsforhandler har en stander den kan
sidde i. Det er samme halsdiameter som dremmel!

http://www.contacteast.com/product/images/jpg/ce212.jpg

Du må du lære at leve med, eller bruge dit killfilter!

Ovenstående linje lyder da ret hjerneløst!

Claus

Re: Printboremaskiner...
Hej Claus. Jeg burde have gættet jeg også stødte på dig her.

 -frisk luft er da en fin ide !!  Specielt i dag ....

/Bjarke

snip

Re: Printboremaskiner...

den kan
Har du selv prøvet den til printboring???
Nej det har du naturligvis ikke, for så kunne du ikke være komme med
så tåbeligt et forslag.

Det har jeg. Jeg købte en stander fra Dremmel til 500,- hos Jh.Fog i
Lyngby, men måtte levere den tilbage igen dagen efter, den var for
ustabil, når jeg skulle bore huller under 1mm.
Jeg bruger wolframbor og de tåler ikke slinger i en borestander, men det
kan godt være den kan bruges til HSS bor, det skal være usagt.

Ejvind Andersen
Re: Printboremaskiner...

Ja..

Det er egentlig underligt, det eneste du bidrager med i denne tråd er
mudderkastning akkurat som mange andre tråde. Vi andre kommer i det mindste
med forlag til trådens ophavsmand, så kan han selv vurdere, om de er
brugbare eller ej.

Har du overhovedet noget at bidrage med i forhold til det oprindelige
spørgsmål?!

Claus

Re: Printboremaskiner...

mindste

Han havde været bedre tjent med, at være fri for dine indlæg.

Hvis du havde en personlig erfaring, eller en proffessionel
indgangsvinkel, så kunne det være rimeligt med et indlæg fra dig.
Men når du er så naiv, at du tror, at alt det du finder på nettet, kan
bruges og er rigtigt, så kan vi ikke bruge dine indlæg til noget.
Du er jo ikke den eneste der kan finde noget på nettet, men du mangler
evnen til, at sorterer skidtet fra.

Jeg fylder ikke de andre med løjne.
Kom ud og få noget frisk luft, det klarer hjernen.

Ejvind Andersen
Re: Printboremaskiner...

Hvis du har tænk dig at gøre dig til dommer over, hvad folk i
nyhedsgrupperne er tjent med, så får du travlt!

Det er en stor opgave, du har påtaget dig, og hvad kvalificerer dig egentlig
til dette erhverv?

Jeg tror, Peter er langt bedre til at vurde sine behov end dig, så han eller
andre har næppe behov for din mudderkastning...

FUT dk.admin.netikette

Claus

Re: Printboremaskiner...

Alle er generelt bedre tjent uden dine indlæg. De er ikke gennemtænkte
og du har ingen personlig erfaring, med der du udtaler dig om.
Hvis du tror, at du ved alt, fordi du kan læse dig til det på nettet, så
er du for naiv.
egentlig

Jeg har en personlig og håndværksmæssig erfaring med det jeg udtaler mig
om, ellers holder jeg min kæft i.
Jeg kunne aldrig for mig selv til, at udtale mig om noget jeg har "læst"
på nettet, for sæt nu det er forkert, så vildleder jeg mere end jeg
vejleder og det er forkert, men det kan du sikkert ikke forstå.
han eller

Jeg tror nok Peter er bedre tjent med en vurdering, fra en der har en
personlig erfaring, frem for at få noget fra dig, som du ikke engang
selv ved, hvad er.

Kom ud og få noget frisk luft, det klarer hjernen.

Så futter jeg, når det passer mig.

Når du ikke kan klare dig længere, så kan du jo altid futte.

Ejvind Andersen
Re: Printboremaskiner...

Hvad er så årsagen til, at du ikke holder din kæft i dette eksempel:

Det er simpelthen det rene vrøvl, du skriver!

Claus

Re: Printboremaskiner...

Aller først så fylder jeg ikke folk med løgn.

Årsagen er den, at du _kan_ bare ikke forstår, hvad det er jeg skriver.

Mere frisk luft klarer hjernen.

Det er på tide, at du (hvis du kan ) tænker dig om to gange før du
trykker på tasterne.

Vitaminer virker også på hjernens evne til, at skille tingene ad.

Du er simpelt hen for nem, du falder i med begge ben hver gang.

Det er utroligt, at du ikke har fundet ud af, at du er til grin.

Ejvind Andersen
Re: Printboremaskiner...

RS components har såmænd en stander..

http://www.rs-components.co.uk/electronic-components-uk/87282-RS-Components-Mekaniske-produkter-og-v%C3%A6rkt%C3%B8j.html