Printboremaskine til prototype

Min kære printboremaskine er bortkommet og så skal jeg have en ny. Der var
tale om en maskine hvor boret kommer nede fra og borer op i printpladen mens
man centrerer gennem en lup fra oversiden. Den virkede kanon.

Mener den var dansk fremstillet, men nu er det umuligt for mig at finde frem
til nogen som laver en tilsvarende. Hjæææælp

--
Tom

Re: Printboremaskine til prototype

Mon ikke det var en Bundgard? Som vist er tysk, og ganske kostbare i indkøb...

    Mvh
        Kimjand

Re: Printboremaskine til prototype

var
mens
frem
indkøb...

hmm har prøvet med alle mulige søgeord på google for at finde en leverandør.
Prisen er næsten underordnet bare jeg får en ny.
Kan nogen hjælpe yderligere

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
Re: Printboremaskine til prototype
Hej Tom

leverandør.

Det er ikke en måned siden jeg så nøjagtig sådan en boremaskine du
omtaler, jeg kunne nemlig utrolig godt tænke mig sådan en selv. Men
lige nu kan jeg ikke komme i tanke om hvor, men lidt tålmodighed så
dukker det nok op igen i mit hoved.

Mvh Max

Re: Printboremaskine til prototype
mens

www.cypax.com TLF 97101188
Variodrill Præcisionsboremaskine.
LagerNR. 90.520.0100
Pris ca.12600Kr. (i deres 2002 katalog)
Den er fremstillet af Bundgard (Tyskland).

--
Hilsen
   Peter N Petersen
Re: Printboremaskine til prototype
var

Glemte lige at prisen er uden moms.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Prøv denne link, han har maskinen du eftersøger.
http://www.lautronic.dk /

MVH
SanMann

Re: Printboremaskine til prototype
Hej Sanmann

Tak, det var der jeg havde set den maskine jeg tænkte på.