Print produktion, hjælp

Hej NG

Hvor får jeg produceret 25 - 50 stk. enkeltsidet printkort ca. 100 x 50 mm
og med 36 huller ?

Har I erfaringer med danske / udenlandske producenter ?

Hvad med pris / opstarts omkostninger ?

Udlægget skulle være på plads.

--
Venlig hilsen

Viggo

Re: Print produktion, hjælp

Jeg bruger danske Electroprint til enkeltsidet printkort .
Du finder dem på www.electroprint.dk

Der er ret stor forskel på stykrpisen, ved 25 stk og 50 stk. Et forsigtigt
gæt vil være omkring 25 Kr. pr. stk, men ring til dem og få oplyst en pris.
Så vidt jeg husker er omkostninger til film mv. 700 Kr. første gang du
bestiller.

Re: Print produktion, hjælp

Sikken en hjemmeside at linke til!
Den er absolut blottet for enhver oplysning...
Er det et seriøst firma eller hvad?

mvh
Kåre

Re: Print produktion, hjælp
Hej!

Har du prøvet hos Leadtop? De er ret billige, men send dem oplysningerne
og lad dem lave en quote til dig!

http://www.szljopcb.com/english /

Har netop fået nogle prints derfra, og de er *rigtig* flotte i kvaliteten.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Print produktion, hjælp

Lige lidt info til VIP, som mange glemmer når de sammenligner priser;
Husk at der skal lægges told og 25% dansk moms oven i de priser du får
oplyst, når der er tale om en leverance fra et "ikke EU-land" som her.
Husk også at told og moms beregnes af *alle* de omkostninger, der løber på
varen til den krydser den danske grænse, dvs. du betaler også told og 25%
moms af f.eks. forsendelse.

Re: Print produktion, hjælp
Kim Voss Schrader :

Sikke et navn nu hvor alt skal være RoHS godkendt :)

Mvh Per Hansen

Re: Print produktion, hjælp

Tjum, jeg kobler mig lige på denne tråd

Jeg er nu løbet tør for NPC-film, og skal derfor bruge et alternativ til
in-house fotoprint. Filmdelen, altså.
Jeg har købt nogle "laserstar" ark til at udskrive på, men de er sgu'tte
gode nok.
Jeg kan  købe en fotoplotter til 50 kkr, som er en halv dag om at lave en
film
på A5-størrelse. Det gider jeg ikke vente på.
Så kan jeg vælge at kaste penge efter C.B. Svendsen, og lade dem fotoplotte
for mig. Det tager vist min. een dag. (Jeg er gode venner med C.B. Svendsen,
det er prisen og tiden jeg ikke kan lide.)
Er der gode råd fra gruppen?
Ja, vi har licens til/aftale med Macaos, men det er dyrt hvis det skal gå
tjep.

Obs: Jeg skal bruge nogen der kan lave Rogers laminater. Både 5870 og 4003,
samt hele 60xx serien

/Bo.

Re: Print produktion, hjælp

Prøv at henvende dig til Møn Print, mener han har rogers laminater.

www.mp-as.dk

Hygge

Ole

Site Timeline