print på den nemme måde

Det er efterhånden længe siden jeg selv har fremstillet print... og dengang
var det lavet med en tush, men jeg kan huske at jeg havde fundet en side,
der beskrev hvordan man fremstillede overførte layoutet nemt til print.
Noget med en laserprinter og foto-printerpapir og et strygejern... kan ikke
rigtig huske om der var flere ingredienser...

Mit gamle link
(http://www.diyhifi.dk/fremstilling_af_print_paa_den_lette_maade.html )
duer desværre ikke mere.. google er heller ikke min ven (jeg søger i
hvertfald ikke på det rigtige)

Er der nogen, der kan huske opskriften, eller har et bedre link?

På forhånd tak
Simon Børresen

Re: print på den nemme måde

Max har det
http://www.sandcastle.dk/Artikler/Printfremstilling.pdf

For øvrigt virker hans web noget tomt ???

Re: print på den nemme måde
Thx! Det var lige den

Simon

Re: print på den nemme måde
Hej Klaus

Ja, han har jo skrevet artiklen :)

Ja, den stammer fra dengang man bare skulle have en hjemmeside,
så jeg fik den oprettet, da jeg så skulle til at fylde noget på den, ja så
syntes jeg det kneb med at finde noget der kunne interessere andre.

Forøvrigt er alle print der er vist billeder af i galleriet lavet med den
beskrevne metode.

Mvh Max

Re: print på den nemme måde

Var der ikke noget med nogle selvbyggerhøjttalere også ?

Kunna man evt lokke dig til at lave lidt på den web, så man fra
indgangssiden kan komme ind til printfremstillingen osv ?

Re: print på den nemme måde
Hej Klaus

Jo, den artikel ligger også på siden.

Gå ind på www.sandcastle.dk og klik på "Links", så er de der.

Billederne findes ved at klikke på "Photo album".