Print på den lette måde

Hej

Vi har her i gruppen ofte diskuteret printfremstilling på den lette måde, med blækfotopapir, laserprinter og strygejern. I disse diskutioner har der været nævnt at man kunne bruge sider fra magasiner istedet for fotopapiret. Er der nogen der kan anbefale et bestemt magasin som med sikkerhed virker ok til metoden ?

Jeg vil anbefale den helt lette måde, og det er olimex :) Jeg modtog print her for 3 uger siden, og jeg er henrykt over prisen og kvaliteten :) Jeg har både UV lyskasse og ætsekar her, men tror nu ikke det bliver meget brugt i fremtiden....

Det er lidt offtopic, men jeg er bare henrykt over 10*16 2sidet med gennemplatineringer for 250 med alt og porto

Kasper

Reply to
Kasper

"Max" skrev i en meddelelse

Hej Max

Jeg har har haft gode erfaringer med Ny Elektronik nogle fra firserne jeg havde liggende. Toneren komme rigtig godt af på printet .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Max skrev:

Bare en tynd reklame sag, bilka f.eks.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

"Mikkel Lund" skrev i en meddelelse news:46cb44f4$0$90266$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hvad !!!!!!!!!!

"Klipper" et A4 ark ud af reklamen og printer ud på det, hvorefter det stryges over på printpladen - er det sådan ?

Mvh KS

Reply to
KS

+1

Olimex har nogle ok priser, fin minimus ordre (160x100 mm) og ok specs, jeg har også brugt dem med stor success.

Lige nu er jeg ved at få lavet 1000 cm2 hos Gold Phoenix, som har lidt bedre priser end Olimex for større order og meget bedre specs, se:

Flemming Frandsen

KS skrev:

Ja, ud over at det ikke behøves at være A4.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Vend gerne tilbage med erfaringer og total pris

Kasper

Reply to
Kasper

Det kan jeg love dig.

Der er en gut i USA som har skrevet en meget fin anmeldelse af Gold Phoenix, min egen side skal ses som et supplement til hans anmeldelse:

Flemming Frandsen

Hej Mikkel

Ok jeg prøver.

Takker alle for indlæg.

Helligbrøde!

:-(

Reply to
Empitris

Hej

Det er da den bedste anvendelse af det skod blad jeg nogen sinde har set.

"Empitris hotmail.com>" skrev i en meddelelse

Åhh jeg ved nu ikke ..... Havde det været et af dem her , havde jeg givet dig ret :o)

Den her konstruktion er rigtig "HIP " lige nu

Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen
Reply to
Michael Meidahl Jensen

Super! Tak for linket :-)

Jeg har ellers en masse Ny Elektronik og Populær Elektronik-blade som jeg havde planlagt at scanne ind og gøre tilgængelig via www. Men det har nok ingen interesse kan jeg fornemme...

Reply to
Empitris

Hej

Interessen skal nok være der, men hold dig til artikler der er skrevet færdige og som indeholder brugbare løsninger med stumper som rent faktisk er tilgængelige på markedet.