Print på den lette måde

Vi har her i gruppen ofte diskuteret printfremstilling
på den lette måde, med blækfotopapir, laserprinter
og strygejern. I disse diskutioner har der været nævnt
at man kunne bruge sider fra magasiner istedet for
fotopapiret. Er der nogen der kan anbefale et bestemt
magasin som med sikkerhed virker ok til metoden ?

Re: Print på den lette måde

Jeg vil anbefale den helt lette måde, og det er olimex :)
Jeg modtog print her for 3 uger siden, og jeg er henrykt over prisen og
kvaliteten :)
Jeg har både UV lyskasse og ætsekar her, men tror nu ikke det bliver meget
brugt i fremtiden....

Det er lidt offtopic, men jeg er bare henrykt over 10*16 2sidet med
gennemplatineringer for 250 med alt og porto

Kasper

Re: Print på den lette måde

+1

Olimex har nogle ok priser, fin minimus ordre (160x100 mm) og ok specs,
jeg har også brugt dem med stor success.

Lige nu er jeg ved at få lavet 1000 cm2 hos Gold Phoenix, som har lidt
bedre priser end Olimex for større order og meget bedre specs, se:
http://dion.swamp.dk/goldenphoenix.html

Re: Print på den lette måde

Vend gerne tilbage med erfaringer og total pris

Kasper

Re: Print på den lette måde

Det kan jeg love dig.

Der er en gut i USA som har skrevet en meget fin anmeldelse af Gold
Phoenix, min egen side skal ses som et supplement til hans anmeldelse:
http://research.techkwondo.com/?p33%7

Re: Print på den lette måde

Hej Max

Jeg har har haft gode erfaringer med Ny Elektronik
nogle fra firserne jeg havde liggende.
Toneren komme rigtig godt af på printet .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Print på den lette måde

Helligbrøde!

:-(

Re: Print på den lette måde

Det er da den bedste anvendelse af det skod blad jeg
nogen sinde har set.

Re: Print på den lette måde

Åhh jeg ved nu ikke .....
Havde det været et af dem her , havde jeg givet dig ret :o)
http://www.swtpc.com/mholley/PopularElectronics/Popular_Electronics.htm

Den her konstruktion er rigtig "HIP " lige nu
http://www.swtpc.com/mholley/PopularElectronics/Dec1970/PE_Dec1970.htm

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Print på den lette måde

Super! Tak for linket :-)

Jeg har ellers en masse Ny Elektronik og Populær Elektronik-blade som jeg
havde planlagt at scanne ind og gøre tilgængelig via www. Men det har nok
ingen interesse kan jeg fornemme...

Re: Print på den lette måde

Interessen skal nok være der, men hold dig til artikler der er skrevet
færdige og som indeholder brugbare løsninger med stumper som
rent faktisk er tilgængelige på markedet.

Re: Print på den lette måde

Bare en tynd reklame sag, bilka f.eks.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Print på den lette måde

"Klipper" et A4 ark ud af reklamen og printer
ud på det, hvorefter det stryges over på printpladen
 - er det sådan ?

Mvh KS

Re: Print på den lette måde

Ja, ud over at det ikke behøves at være A4.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Print på den lette måde

Ok jeg prøver.