print på den lette måde

Hej Max og i andre "elektronik fuskere" ;-) Har du/i nogensinde prøvet at bruge epson's s041124 istedet for? Jeg købte 8 pakker af dem i usa for noget der ligner 12-13 kr pr.pakke ;-) Har her til aften prøvet at "smede" et par print sammen, både med den "originale" epson samt den "uoriginale" Printene blevet slebet med vådslibningspapir samt fået en omgang acetone for at tage diverse fedtfingre. Kørt igennem en modificeret laminator lige mange gange. Til min store overaskelse slap den "uoriginale" printet næsten med det samme uden at der hang noget kulstøv på papiret tilbage, just perfect. Bare lidt info hvis det kan bruges til noget. mvh. ps. jeg aner ikke hvad forskellen på de to typer er?????

Reply to
The Hansens

Hej. Det lød interessant med den der modificerede laminator.... Kan vi høre lidt mere om den..?? mvh Torkil

Reply to
Tolleren

Hvor kan man købe dette papir i DK? Har søgt på Google og ved en fotohandler.

-- MVH. Finni "Tolleren" skrev i en meddelelse news:45f79478$0$48612$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Reply to
F.Syndergaard

"Tolleren" skrev i en meddelelse news:45f79478$0$48612$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...