print på den lette måde

Hej Max og i andre "elektronik fuskere" ;-)
Har du/i nogensinde prøvet at bruge epson's s041124 istedet for?
 Jeg købte 8 pakker af dem i usa for noget der ligner 12-13 kr pr.pakke ;-)
Har her til aften prøvet at "smede" et par print sammen, både med den
"originale" epson samt den "uoriginale"
Printene blevet slebet med vådslibningspapir samt fået en omgang acetone for
at tage diverse fedtfingre. Kørt igennem en modificeret laminator lige mange
gange.
Til min store overaskelse slap den "uoriginale" printet næsten med det samme
uden at der hang noget kulstøv på papiret tilbage,   just perfect.
  Bare lidt info hvis det kan bruges til noget.
    mvh.
ps. jeg aner ikke hvad forskellen på de to typer er?????

Re: print på den lette måde

  Hej.
 Det lød interessant med den der modificerede laminator....
 Kan vi høre lidt mere om den..??
mvh
Torkil

Re: print på den lette måde
Hvor kan man købe dette papir i DK?
Har søgt på Google og ved en fotohandler.

--
MVH.
Finni

   mvh søren