Print layout til intersil 7106 med lcd

Hej ...
Er der en der ude der ligger inde med et print layout til intersil 7106 med
lcd
--
MHV
Carsten

Re: Print layout til intersil 7106 med lcd
Hej Carsten

Det er der sikkert mange der har, men hvad har du tænkt
dig at slutresultatet skal være ?

Re: Print layout til intersil 7106 med lcd

i første omgang var planen bare den simple udgave
i anden omgang var planen at lave et decideret universal instrument,
jeg ved godt at disse kan købes for små penge ! men det er jo ikke det samme

--
MHV
Carsten

Re: Print layout til intersil 7106 med lcd
Hej Carsten

Det er altså et DC voltmeter du efterlyser ?

Re: Print layout til intersil 7106 med lcd

ja det er mit første oplæg så må vi se hvad det kan udvikle sig til
--
MHV
Carsten

Re: Print layout til intersil 7106 med lcd
Hej Carsten

Oh, jeg vil prøve at kikke efter noget i weekenden.

Re: Print layout til intersil 7106 med lcd
Hej Carsten

Der er et fint print nederst på denne side. Kan du ikke bruge det ?

http://www.jldz08.cn/03cp/9801_a_b.htm

Re: Print layout til intersil 7106 med lcd

Det gamle blad "Ny Elektronik" kørte en hel serie af målegrej med den ic.

Kan ved næste regnvejrs-periode godt scanne nogle af dem jeg har på loftet,
hvis ikke du kan finde dem på dit bibliotek.

Mvh, Leif

Re: Print layout til intersil 7106 med lcd

Hej Leif.

Hvis du ved den lejlighed skulle støde på en konstruktion, hvor printet
hedder" no.0260", så vil jeg være meget interesseret :-)

Er lige faldet over et fuldt monteret print her med 7106 og lcd-display, men
fik aldrig gjort mere ud af det, det kunne være sjovt nu.

Mvh Ebbe

Re: Print layout til intersil 7106 med lcd
Hej Leif

Ja, de kørte deres modulmeter serie. Jeg regnede med at have
artiklen på selve meteret, men kan se at jeg kun har artiklen
med LC-meteret, den hed 4. Selve printet til modulmeteret
hed 0260 og ville være meget spænnende at får artiklen med.
LC-meteret's print hed forøvrigt 0277.

Artiklen må have været bragt i starten af 1982 eller i slutningen
af 1981.

Re: Print layout til intersil 7106 med lcd

Hvad med at slagte sådan et dyr, som det her:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr24%24&Grp=&n40%100

Så har du både 7106 og display for under 60 Kr ?

--
  Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
  Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav