Print layout Fyn

Hej Igen

Jeg arbejder med et projekt som er ved at arbejde sig et sted hen, som jeg
faktisk ikke var interesseret i men det er nok den eneste rigtige vej at gå.

Så søger derfor en som kan og har lyst til at lave noget print
diagram/printlayout eventuel montage mm.

Vil gerne hvis der er en på fyn eller 3-kants området.

Det drejer sig om at tilpasse følgende:
http://arduino.cc/en/Main/ArduinoBoardDuemilanove
http://arduino.cc/en/Main/ArduinoEthernetShield
samt lidt andet i/o, analog.

Hvis du er interesseret så svar her eller send en email til mig.

Jeg står selv for programmeringen mm.

Re: Print layout Fyn

jeg arbejder med layout og kan formodentlig hjE6%lpe, men det bliver pE5%
mine normale betingelser sE5% hvis du kan fE5% hjE6%lp for fornF8%jelsen el=
ler
to F8%l sE5% er det slet ikke mig.. men du kan jo sende lidet nE6%rmere inf=
til mig hvis det er ..
alex

Re: Print layout Fyn

Måske var der andre løsninger ?
Hvad skal du bruge af I/O, jeg har lavet et færdiglavet board (8*10cm
4adc, 4(6)digitale pins til skrueterminaler) med ethernet via et
netværks modul fra ETT baseret på en atmega32, så ikke arduino, men
stadig avr.

Site Timeline