Print layout Fyn

Hej Igen

Jeg arbejder med et projekt som er ved at arbejde sig et sted hen, som jeg faktisk ikke var interesseret i men det er nok den eneste rigtige vej at gå.

Så søger derfor en som kan og har lyst til at lave noget print diagram/printlayout eventuel montage mm.

Vil gerne hvis der er en på fyn eller 3-kants området.

Det drejer sig om at tilpasse følgende:

samt lidt andet i/o, analog.

Hvis du er interesseret så svar her eller send en email til mig.

Jeg står selv for programmeringen mm.

g=E5.

jeg arbejder med layout og kan formodentlig hj=E6lpe, men det bliver p=E5 mine normale betingelser s=E5 hvis du kan f=E5 hj=E6lp for forn=F8jelsen el= ler to =F8l s=E5 er det slet ikke mig.. men du kan jo sende lidet n=E6rmere inf= o til mig hvis det er .. alex

Reply to
Alex

Max skrev:

Måske var der andre løsninger ? Hvad skal du bruge af I/O, jeg har lavet et færdiglavet board (8*10cm

4adc, 4(6)digitale pins til skrueterminaler) med ethernet via et netværks modul fra ETT baseret på en atmega32, så ikke arduino, men stadig avr.
Reply to
Jan Nielsen