print hos elfa.. - Page 2

Re: print hos elfa..

Det kan man, men CVR-nummeret fortæller entydigt hvem man har handlet med,
så man har mulighed for at klage og i sidste ende evt. gå til domstolene.
Her er hverken CVR-nummer, adresse eller navnet på indehaveren.

Det vil jeg gøre :o)

Re: print hos elfa..
Hej Allan

Ja, der er korrekt, men de små forretninger man som hobbymand
laver foranlediger normalt heller ikke til at man går til domstolene
og sådan. Forøvrigt ved man godt hvem man handler med, det står
på både faktura og giro kort. I dette tilfælde er den eneste der løber
en risiko jo sælger, og det er lidt specielt. Men jeg møder dog af
og til firmaere der handler på den måde, ja selv fra England har jeg
handlet på den måde.

God ide, jeg har selv gjort ham opmærksom på det, så hvis han høre
det tit nok kan det jo være han gør noget ved sagen :)