Print fremstilling

Hejsa..

Er der en der kan hjælpe mig med at få fremstillet nogle printplader.. skal
nok bruge en 50 stykker på ca 1,3cm x 20cm  er det noget der kan laves et
sted uden der koster spidsen? skulle også gerne have lidt hjælp til at tegne
udlæget til printet. som faktisk er ganske simpelt.

//Brian

Re: Print fremstilling
[snip]

... da det kun indeholder nogle få modstande og lysdioder ;-)

--
Benny

Re: Print fremstilling

Hvis du kan nøjes med 15cm kan olimex klare det rimelig billigt, ca.
300kr for 10*15cm hvor der må være alle de boards der er plads til.

Re: Print fremstilling

spidsen af hvad?
jeg kan få dem lavet i fin kvalitet til ca 50kr/stk, og for "passende"
betaling, kan jeg osse lave CAD arbejdet.

Bo //

Re: Print fremstilling

Har sendt dig en mail

Mvh