print fremstilling

Jeg har et par print jeg gerne vil have lavet både single layer og dual
layer. Nogen forslag til hvor man kan få det lavet? Kender
http://www.olimex.com/ men er de de billigste eller er der andre? Gerne i
DK...

/Kristian T

Re: print fremstilling

Yeps! (svjv)

www.elprint.dk
Fedt system, fin kvalitet (dem jeg har fået) - men man betaler for det ifht.
Olimex!

/A

Re: print fremstilling
Hej Kristian

Overvej PCB Pool i england/tyskland de er udemærkede og ligeledes er deres
priser ... jeg har kun dårlige erfaringer med elprints kvalitet og
printlines priser :)

m.v.h.
lasse

Re: print fremstilling

Lidt nysgerrig: Hvad har der været galt? På hvilke/hvor mange?

Mvh.
 Anders

Re: print fremstilling

Der blev bestilt noget der ligner 1000 print og måske 100 blev sendt retur
(de blev godt nok byttet gratis men sikke et bøvl)
fejlene var ætsninger altså kortslutninger mellem stelplan og øer osv...

m.v.h.
lasse

Re: print fremstilling

Føj da!
4mil spacing?

/A

Re: print fremstilling

Jeg regner ikke i mil men 0,254 og 0,202mm spacing.

M.v.h.
Lasse

Re: print fremstilling

Det bliver så 10mil hhv. 8mil.
Underligt at du har set fejl i så lette print... Hvad havde de at sige til
deres forsvar?

/A

Re: print fremstilling

Det ved jeg så tilgengæld ikke, jeg var ikke ansvarlig for deres retur m.v.

M.v.h.
Lasse madsen

Re: print fremstilling

Jge har brugt Hinton Elektronik i odense
66 14 87 97

Hilsen Jørgen

Re: print fremstilling

eller deres intetsigende hjemmeside, hinton.dk

Re: print fremstilling

Hehe man bliver i tvivl om hjemmesiden også blev grundlagt i 75 sammen med
firmaet

Site Timeline