Print fra Olimex...

Egentlig ikke et spørgsmål, men jeg har idag modtaget mit første print
fra Olimex; dobbeltsidet 10x16. Det ser ved første øjekast ud til at
være fint og leveringstiden var heller ikke at kimse ad (de lavede
printet på 3 dage, og jeg fik det sendt med FedEx; det var dyrere end
printet :-( ).  Jeg har målt de "vigtigste" ruter igennem, og der ser
ikke ud til at være nogle problemer heller.

Jeg brugte deres egen DRC fil, og fik alligevel 2 "kritiske" DRC fejl
efter autoroutingen (weird) (samt 20 andre DRC fejl der kom fra min
placering af komponenter jeg ikke kan flytte pga. min kasse); jeg kunne
ikke lige umiddelbart fikse det, så jeg sendte det som det var, og det
brokkede de sig ikke over.

Jeg skriver egentlig kun fordi jeg har set nogle dårlige anmeldelser af
dem ind imellem her på gruppen, men jeg har muligvis bare været heldig
(eller også er der andre der har været uheldige, det sker jo :-)).

Med venlig hilsen Preben

Re: Print fra Olimex...

Underligt, jeg har også brugt dem, ud over deres insisteren på at jeg
skulle faxe mit visa nummer (hvem bruger såddan noget længere?) så var
det en god handel.

--
  Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk

Re: Print fra Olimex...

Helt enig; de skulle få sig en betalings-side... :)

Med venlig hilsen Preben

Re: Print fra Olimex...

    Er du sikker ? jeg mindes ikke at ha set noget de sidste 4-5 år om
direkte var negativt om dem. De kan ha nogen tidsproblemer, og nogen af
os bruger fræsninger i, for at få dem til at fitte perfect i kasserne
osv. og dermed må ty til El-print f.eks. Men så snakker vi ikke hobby
mere jo.

    Men jeg bruger skam stadig Olimex til hobby, eller boards på arbejdet
som ikke er tidskrævende...

--
VH
Lars Molnit

Jeg brugte google til at kigge gruppen igennem for diverse vurderinger;
kiggede ikke lige årstal, så det er meget muligt. :-)

Med venlig hilsen Preben

Site Timeline