Print fra Eagle 4

Hvordan ser/bestemmer man hvilket omrE5%de der printes ?

NE5%r jeg vil samle flere smE5% print pE5% et ark. (Epson glossy system)
kommer info teksten korekt i bunden med start fra venstre, men
printudlE6%g kommer lE6%ngere til hF8%jre og bliver delt pE5% 2 stykker pap=
ir.

Det E6%ndrer ikke noget at flytte printudlE6%g.

Hvis jeg kun har et print kommer det i center.

Mvh. Ole Vedel

Re: Print fra Eagle 4

Hvordan ser/bestemmer man hvilket område der printes ?

Når jeg vil samle flere små print på et ark. (Epson glossy system)
kommer info teksten korekt i bunden med start fra venstre, men
printudlæg kommer længere til højre og bliver delt på 2 stykker papir.

Det ændrer ikke noget at flytte printudlæg.

Hvis jeg kun har et print kommer det i center.

Mvh. Ole Vedel

Hejsa.

Måske skulle du prøve at spørge i gruppen: eagle.support.eng
Den kan du få adgang til via cadsofts egen news server, som du uden videre
kan komme på.
Serveren hedder news.cadsoft.de
Der er flere grupper om eagle på den server, med mange gode tips - og rigtig
god support.

M.v.h.

C. Nielsen

Site Timeline