Primo Futura fodlister (Alternativer og Pris)

Hej Gruppe

Jeg er ved, at skulle montere Primo Futura Lister i mit nye hus.
http://www.primovinduer.dk/Futura-5515.aspx

De skal bruges til højtaler kabler, video, tv, netværk og måske et ekstra
størmudtag.

1. Kunne der være en fordel i at lægge kablerne i en speciel rækkefølge
f.eks. pga. støj?

2. Findes der andre bedre alternativer til Primo Futura fodlisterne?

3. Hvor er de billigst? (Jem og fix forhandler kun classic. En kollega
oplyser at Silvan var det billigste han kunne finde)

4. Må man trække strøm i fodlisterne, hvis man får en elektrikker til at
montere dem?

Mvh
Bjørn Studgaard Larsen

Re: Primo Futura fodlister (Alternativer og Pris)

Det er aldrig smart at trække størm ved siden af netværk og tv signal pga.
støj

måske, det kommer and på hvad du syntes er bedst

Søg på nettet www.google.dk

Spør hos den lokal el-installatør

Re: Primo Futura fodlister (Alternativer og Pris)

Jeg ville nok snarere tænke i retning af ikke at have kabler fra forstærker
udgang - f. eks. højtalerkabler - og kabler til forstærker indgang i samme
kabelbakke.

  Med venlig hilsen

  Peter Larsen

Re: Primo Futura fodlister (Alternativer og Pris)

Alternativet kunne være Tehalit

Re: Primo Futura fodlister (Alternativer og Pris)

Der skal være flere spor i kabelkanalen,hvis der skal også skal være el-i den.

Installatøren må gerne trække kabler i den liste du har opsat.-    Du må ikke
trække kabler,

og installatøren må ikke forbinde kabler du har trukket.

Med venlig hilsen
ESPERSEN EL & Antenne

Site Timeline