Presario 700

Halløjsa - jeg har en Compaq presario 700 hvor hængslerne til displayet er
knækket, nogle der ved hvor jeg kan købe nogle nye ??

/Martin

Re: Presario 700

Jeg har lige "slagtet" en Compaq Presario 1200. Jeg ved ikke om det er
samme hængsler, men er det det, har jeg dem (og skærmen - fejler ikke
noget) liggende.

--
Slet transportmidlet før dk
                                    __o

Det tror jeg ikke, en 1200 ser noget anderledes ud omkring hængslerne så
vidt jeg husker, ellers tak ;-)

/Martin

Re: Presario 700

Hej!

Er du sikker på de er knækket?
En kollega har lige renoveret hans, det er noget med at lime en stav fast..
Jeg kan få ham til at finde hjemmesiden med beskrivelsen, hans var helt løs
og kunne ikke holde sig selv.

/Carsten

Re: Presario 700

Ja, de er skam knækket - "huset" hvori de skal limes er flækket...

/Martin

Site Timeline