PRACK modstand

Hvad kaldes denne her IC med 6 modstande indbygget?
Hvor kan de købes?

Se her:www.sunwind.dk/projekt/prack.jpg

Med venlig hilsen
Monie

Re: PRACK modstand

Modstandsnetværk, men jeg kan ikke huske at ha' set dem med 6 modstande. Det
siger nok mere om min hukommelse end om tingenes faktiske tilstand, hi.

Mvh Ebbe

Re: PRACK modstand

resistor network, google vil hjælpe dig videre:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=DIP+resistor+network&btnG=S%C3%B8g&meta =

Hvis de alle skal bruges til pul-up, findes de som single in line (SIL),
bl.a. i mine skuffer, hvorfra de vil kunne flyttes ved jælp af
almindelig brevporto :-)

Bo //

Re: PRACK modstand

Hej Bo

De resistor network du har hvilken vE6%rdier har de?
Jeg har brug for 5 stk. med en Ohm vE6%rdi 0.1

Mvh
Monie

Site Timeline