Powerlink kabel til B&O

Hej med jer,

Er der nogen der ved, hvor man kan købe B&O Powerlink kabel i meter mål?
men til en overkommelig pris. De autoriseret forhandlere er ikke
ligefrem kede af det hvad prisen angår ;-)

mvh
jens

Re: Powerlink kabel til B&O

Man køber løse stik og kabel i metermål.

Re: Powerlink kabel til B&O
Hej Klaus,

Det er jeg klar over. Det jeg spørger om, er hvor man kan købe kablet
til en overkommelig pris, evt. på nettet. Hos de autoriseret
forhandlere/værksteder forlanger de uden at blinke over "40 gode
beskattede danske kroner" pr. meter.

Re: Powerlink kabel til B&O

Tjah, det kommer lidt an på hvilke krav du har til udseendet. Jeg har
3 forskellige.

Og det er PL-kabel, ikke ML eller MCL ?
Re: Powerlink kabel til B&O
Hej Ole,

Det skal anvendes i skjult installation, derfor har jeg ingen andre krav
end at det skal opfylde de tekniske specifikationer for et Powerlink kable.

mvh
jens

Re: Powerlink kabel til B&O

Er der display/IR i højttalerne, eller er det kun audio+on/off der er
relevant?
Re: Powerlink kabel til B&O

Højtalerne er med display, så kablet skal supporterer data/audio/on-off

Jens :-)

Site Timeline