Power down -styresignalet fra et bundkort

Er der nogle der ved hvilken ledning fra bundkortet der giver signal til
strømforsyningen om at nu må den slukke det hele.
Jeg har det problem at min PC slukker umotiveret, og prøver at finde
årsagen.
/Carsten

Re: Power down -styresignalet fra et bundkort
er det ikke XP der lukker ned fordi den har fundet en fejl!
Prøv følgende:
højreklikke på denne computer > egenskaber > fanen Avanceret > tryk på
indstilliger ud for Start og genoprettelse > fjern har ved genstart
automatisk
--
  Calle.

Re: Power down -styresignalet fra et bundkort

Du skulle måske prøve spørgsmålet i dk.edb.hardware grupperne

Men du har sikret dig at din pc ikke bliver for varm, og at den i bios er
sat til at slukke ved en given temperatur for den ikke skal brænde af?

Carsten Sørensen

Re: Power down -styresignalet fra et bundkort

Det der gør mit bundkort når CPU'en bliver for varm, altså slukker som
at trække stikket ud af stikkontakten.

Man kan sædvanligvis finde en manual for bundkortet hos producenten, søg
på model.

Tomas

Re: Power down -styresignalet fra et bundkort
Takker. Nu har jeg lidt at gå videre med

Site Timeline