pour copper i eagle

Hej NG
det er måske lidt uden for emnet!, men jeg regner med at det er her jeg
finder folk der kender til problemet !

Har lige kastet mig over Eagle, men er rendt ind i et lille problem, som jeg
ikke lige kan se løsningen på, så vidt jeg kan læse mig til skal jeg
definere et område med POLUGON, og hvad så ? hvordan får jeg den til at
pour copper, i det afmærkede område ?

/Carsten

Re: pour copper i eagle

Prøv "ratsnest" knappen.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Jesper Larsen

se den dækker det hele, og ikke kun det som mangler
/Carsten

Re: pour copper i eagle

Hmm, har du forskellige navne på dine baner og polygonet?

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Jesper Larsen
Re: pour copper i eagle

polygonet her samme navn som min stel/gnd
/carsten

Re: pour copper i eagle

hov nu er jeg på rette vej !
/Carsten