POTS ...

Hej,

Hvis jeg gerne vil vide en masse om hvordan en almindelig analog
telefon fungerer, hvor skal jeg så kigge?

Jeg vil lave et interface bestående af en analog tilslutning og evt.
af en microprocessor til digital signalbehandling.

Ideer modtages med kyshånd. =)

--
Henrik

Re: POTS ...
Der kører fortiden en tråd om emnet på piclist
http://www.piclist.com
(Man skal være medlem for at se arkiverne)
Måske der er noget der du kan bruge.

  --
Gert

Re: POTS ...
Find det gamle "Cirkulære 27", som omhandlede tilslutningsudstyr til
telefonnettet

--
Venlig hilsen

Viggo

Re: POTS ...
On Thu, 30 Sep 2004 21:23:42 +0200, "VIP"

[...]

Lyder interessant. Nogle ideer til, hvor jeg kan lede henne? Google
giver svært nogle brugbare resultater.

Iøvrigt har jeg fundet denne, som ser ud til at kunne klare det meste
- så behøver jeg ikke lave så meget selv. Jeg ved dog ikke hvad den
koster, men ringer og får et chok imorgen. :)

http://www.silabs.com/products/wireline/si3210.asp

--
Henrik

Re: POTS ...