positiv 20

Hej ng.
En erstatning for positiv 20 findes det? Eller fides der noget der er
bedre endnu?
    Mvh Søren

Re: positiv 20

Laserprinter og inkjetpapir?

Re: positiv 20

Iakkk...Nu fik jeg lige et deja vu :-/.

Til en printfremstillingsproces som er svær at styre mht. lagtykkelse og
støv. Dernæst er printet ekstremt sårbart overfor lys og ridser.
Belysningstiden ift. hvad man bruger som lyskilde er også en kritisk faktor.
Endelig er der selve fremkaldelsen som er ekstremt afhængig af
"fremkaldervæskens" styrke.

Nuvel, havde man styr på disse ting, kunne der faktisk fremstilles hæderlige
print

Nåå ja forresten.  Både lak samt fotolakbehandlede print har en begrænset
holdbarhed/udløbsdato og skal være brugt/fremkaldt inden da.

Jeg har ikke prøvet den meget omtalte laserprintermetode til
printfremstilling, men mon ikke det virker. Jeg har i alt fald positiv
erfaring med at man kan overføre bogstaver/figurer  mv. til andre emner vha.
laserudprint og strygejern.

mvh
JBH

Re: positiv 20

Køb printet færdiglakeret. Et enkeltsidet eurokort kan fås for under 25
kroner, reichelt.de har dem til €1.70.

Tomas

Re: positiv 20
Hmmm underligt at du/i har haft problemer med positiv 20? Jeg havde
sådan rimelig god erfaring med det ;-) nå anyway....
Tonertransfer metoden bruger jeg skam også, MEN til smd kan jeg sgutte
få et tilfredsstillende resultat, med epson-harald skrald eller staples
papir jeg tog med fra usa :-(  Til alt andet printfusk virker det ganske
ganske godt!!!! bare ikke smd????
  Jeg synes bare at precoated plader er blevet p!ssedyre! Kender ikke
reichelt.de kigger på det... Takker for linket ;-)
   Mvh Søren

Site Timeline