positiv 20

Hej ng. En erstatning for positiv 20 findes det? Eller fides der noget der er bedre endnu? Mvh Søren

Reply to
fusk a/s

fusk a/s skriver:

Laserprinter og inkjetpapir?

"fusk a/s" skrev i en meddelelse news:4b6c423d$0$56790$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Iakkk...Nu fik jeg lige et deja vu :-/.

Til en printfremstillingsproces som er svær at styre mht. lagtykkelse og støv. Dernæst er printet ekstremt sårbart overfor lys og ridser. Belysningstiden ift. hvad man bruger som lyskilde er også en kritisk faktor. Endelig er der selve fremkaldelsen som er ekstremt afhængig af "fremkaldervæskens" styrke.

Nuvel, havde man styr på disse ting, kunne der faktisk fremstilles hæderlige print

Nåå ja forresten. Både lak samt fotolakbehandlede print har en begrænset holdbarhed/udløbsdato og skal være brugt/fremkaldt inden da.

Jeg har ikke prøvet den meget omtalte laserprintermetode til printfremstilling, men mon ikke det virker. Jeg har i alt fald positiv erfaring med at man kan overføre bogstaver/figurer mv. til andre emner vha. laserudprint og strygejern.

mvh JBH

Reply to
JBH

Køb printet færdiglakeret. Et enkeltsidet eurokort kan fås for under 25 kroner, reichelt.de har dem til ?1.70.

Tomas

Reply to
Tomas Pedersen

Hmmm underligt at du/i har haft problemer med positiv 20? Jeg havde sådan rimelig god erfaring med det ;-) nå anyway.... Tonertransfer metoden bruger jeg skam også, MEN til smd kan jeg sgutte få et tilfredsstillende resultat, med epson-harald skrald eller staples papir jeg tog med fra usa :-( Til alt andet printfusk virker det ganske ganske godt!!!! bare ikke smd???? Jeg synes bare at precoated plader er blevet p!ssedyre! Kender ikke reichelt.de kigger på det... Takker for linket ;-) Mvh Søren

Reply to
fusk a/s