positiv 20

kan man overhovedet købe positiv 20 mere her i danmark? hvis nej hvad er så
alternativet? den der med svampen glem alt om den ,det var da det værste
lxxt jeg længe har prøvet.
  mvh.

Re: positiv 20

Køb print, der er forsynet med fotoemulsion. Det koster lidt mere, men du
får noget, der er ens fra gang til gang, og som er fri for støv og andet
skrammel. Fås fx hos RS Components

Bo //

Re: positiv 20

Cypax = momsreg.

el-suplly.dk = ikke momsreg

de koster ca det samme.. 18 kr for 10*16 mener det er meget billigere

Kasper

Re: positiv 20

Ja, det kan man, jeg har en dåse hvoraf der er brugt et enkelt pift, den må
du få gratis!!

Mvh
GK

Re: positiv 20
ok!!! hvor i landet bor du??  kommer selv fra roskilde.

Re: positiv 20

Jeg bor i Vestjylland, så det bliver nok posten der skal klare transporten.

Skal jeg blot fjerne _ fra din private mailadresse for at den virker?

Mvh
Gert K.

Re: positiv 20
ja.
transporten.

Re: positiv 20
Hej Hansen

Ja, positiv 20 kan stadigvæk købes, bl.a. hos

http://www.vejle-rc.dk /

http://www.el-supply.dk /