positiv 20

kan man overhovedet købe positiv 20 mere her i danmark? hvis nej hvad er så alternativet? den der med svampen glem alt om den ,det var da det værste lxxt jeg længe har prøvet. mvh.

Reply to
hansen

Køb print, der er forsynet med fotoemulsion. Det koster lidt mere, men du får noget, der er ens fra gang til gang, og som er fri for støv og andet skrammel. Fås fx hos RS Components

Cypax = momsreg.

el-suplly.dk = ikke momsreg

de koster ca det samme.. 18 kr for 10*16 mener det er meget billigere

Kasper

Reply to
Repzak

Ja, det kan man, jeg har en dåse hvoraf der er brugt et enkelt pift, den må du få gratis!!

Mvh GK

Reply to
S. Nielsen

ok!!! hvor i landet bor du?? kommer selv fra roskilde. mvh "S. Nielsen" skrev i en meddelelse news:rz7tb.32555$ snipped-for-privacy@news000.worldonline.dk...

Reply to
hansen

"hansen" skrev i en meddelelse news:bp34ro$bpk$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

Jeg bor i Vestjylland, så det bliver nok posten der skal klare transporten.

Skal jeg blot fjerne _ fra din private mailadresse for at den virker?

Mvh Gert K.

Reply to
S. Nielsen

ja. mvh "S. Nielsen" skrev i en meddelelse news:7a2ub.34999$ snipped-for-privacy@news000.worldonline.dk...

transporten.

Reply to
hansen

Hej Hansen

Ja, positiv 20 kan stadigvæk købes, bl.a. hos