Polyurethan støbemasse

Hejsa

Jeg leder med lys og lygte, nåja og Google, efter et sted hvor jeg kan
købe Polyurethan støbemasse til indstøbning af elektronik..

Der er masser af muligheder hvor man kan købe en pose med 300 gram til
100-150 kr., som man nusser til det er blandet, men det er nu ikke altid
sådan at jeg lige skal bruge 300 gram på én gang.

Hvor køber man f.eks. 5 kg med tilhørende hærder til rimelige penge, kan
simpelthen ikke finde noget på nettet, måske jeg leder de forkerte steder.
Eventuelt nogen her i gruppen, der har adgang til at købe de "rigtige"
steder.

Mvh Hauge

Re: Polyurethan støbemasse

www.cypax.com
varer-nummer 65.800.5097.05 er 5 kg. 2 komponent Polyurethan støbemasse
(Electrolube UR5097)

Re: Polyurethan støbemasse

Se evt. også http://www.electrolube.com/docs/resinsmain.asp?id47%

Re: Polyurethan støbemasse
Hej

Lige præcis det, jeg takker mange gange.

Men.. Jeg har desværre ikke mulighed for at købe hos Cypax, så jeg håber
der er én jeg kan overføre nogle penge til og så få denne til at købe og
  bruge alternativ leveringsadresse. ;o)

Mvh Hauge

Re: Polyurethan støbemasse

Trafomo er din ven :)

http://www.trafomo.dk/

Re: Polyurethan støbemasse
Kan man ikke bruge epoxy i stedet for, f.eks. af den type man bruger til
at støbe glasfiberbåde af?

Malermester