PnP Power darlington Transistor

Hej.!

Nogle der har sådan en liggende. evt. en MJ11015

Mvh Robert

Reply to
Robert Larsen

"Robert Larsen" skrev i meddelelsen news:49b3e062$0$15882$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Tja flot ..... Fik jo ikke skrevet, hvilken jeg søgt efter.... Det er en fw26025a1, bliver brug til styring af en blæser i peugeot 406

Reply to
Robert Larsen

"Robert Larsen" skrev i en meddelelse news:49b3e4bf$0$15895$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Du fik heller ikke skrevet hvor i landet ;-)

Jeg er rimelig sikker på det er samme type transistor som også sidder i en

405. blæserstyring. Har før rodet i sådan en blæserstyring som havde fået vand, og mener netop at det var en PNP darlington i TO-3 hus som var brugt.Dengang brugte jeg en anden PNP-darlington (husker ikke navnet).

Har et par 405 blæsere med styring, hvis det bliver aktuelt.

mvh JBH

Reply to
JBH

Nååå ja. :) Det er i Vojens - Sdj

1000 tak, jeg vender lige tilbage. Hvor i lander befinder du dig, hvis det skulle blive aktuelt.:)
Reply to
Robert Larsen