PnP Power darlington Transistor

Hej.!

Nogle der har sådan en liggende. evt. en MJ11015

Mvh
Robert

Re: PnP Power darlington Transistor

Tja flot ..... Fik jo ikke skrevet, hvilken jeg søgt efter.... Det er en
fw26025a1, bliver brug til styring af en blæser i peugeot 406

Re: PnP Power darlington Transistor

Du fik heller ikke skrevet hvor i landet ;-)

Jeg er rimelig sikker på det er samme type transistor som også sidder i en
405. blæserstyring.  Har før rodet i sådan en blæserstyring som havde fået
vand, og mener netop at det var en PNP darlington i TO-3 hus som  var
brugt.Dengang brugte jeg en anden PNP-darlington (husker ikke navnet).

Har et par 405 blæsere med styring, hvis det bliver aktuelt.

mvh
JBH

Re: PnP Power darlington Transistor

Nååå ja. :)
Det er i Vojens - Sdj

1000 tak, jeg vender lige tilbage. Hvor i lander befinder du dig, hvis det
skulle blive aktuelt.:)

Site Timeline