PM2519 og lys i display'et

Hej NG.

Efter en lille opfordring, en guide til at få lys i displayet på et
benchmultimeter PM2519:

I am clueless...

Jeg prøvede inat, splittede skidtet af og lyste med et par dioder fra
siden/toppen ect, resultatet er lyset blot kommer ud i den modsatte
side, ikke synligt på baggrunden forfra eller i de tændte segmenter..
eneste løsning jeg rigtig kan se lige nu, er et par dioder eller pære
monteret externt på kabinettet der lyser ned på skærmen.. ikke pænt..

Så hvis andre har nogle bud, så er jeg sikker på manse og undertegnede
er ganske interesseret :)

og hvis nogen skulle have en servicemanual til svinet, ville det heller
ikke være tosset :) kan ikke finde meget om den på nettet..

lidt info om display:

Phillips part no. for lcd m. flex print og 2 x "oq007 / H8304.2" ic'er
til styringen: 4022 325 79711.2

jeg gad vide om der måske ikke var noget lys i display, men som ikke
blev brugt af phillips dengang..

Mvh

Jan Rasmussen.

Site Timeline