PLD program

Jeg har en EPM3032 fra Altera, som jeg godt kunne tænke mig at lave et
program til. Jeg har protel99se + servicepack 6, med protel99se skulle
man jo kunne lave et diagram af det ønskede kredsløb og så compilere
til en jed files, der så skulle kunne downloades til EPM3032, ved
hjælp af MAX++ softwaren og byteblaster, ikke ?????
Men jeg kan ikke finde EPM3032 i protel99se.
Jeg har kigget i DEVHELP.TXT og DEVICES.TXT for protel99se.
Hvordan opdater man protel99se + servicepack 6, så man kan lave
diagram + jed filen for EPM3032.
Jeg kan forstå at lattice har nogle programmer der måske kan dette.
Men hvilke skal man downloade, der er jo mange at vælge imellem ???
Har prøvet at downloade "Project Navigator and Starter CPLD" fra
Lattice.
Men man skal have en kode fra lattice for at kunne bruge dette
program, som så kan bruges i 6 mdr.  er denne kode gratis ???
Og kan dette program bruges til at lave diagramer og jed files til
EPM3032.
Og/eller findes der andre programmer til dette som er gratis.
Det ville være helt fint hvis programmet også kan bruges
til AFT16v8 fra ATMEL, mm.
Niels

Site Timeline