PLCC extraction tool , hvor kan man købe det ??

Hej jeg står med nogle 84 CPLD i en PLCC sokkel.

Det virker umiddelbart ikke som om en skruetrækker vil kunne få disse
chips ud uden at beskadige soklen.

Hvor kan kan købe en/et PLCC extraction tool
 (uden den koster sin vægt i guld)

Tror det er sådanne en "fætter"
http://www.tcd.dk/products/pulse_rectifiers/axa/changing_ic.htm

Er der nogen som har en til salg (i overskud)  her ???

Kan man bruge den samme til både 32 pin of 84 pin ??

Hilsen
Carsten

Re: PLCC extraction tool , hvor kan man købe det ??

RS ?

Århus Radiolager ?

Re: PLCC extraction tool , hvor kan man købe det ??

Det må blive privat! ;-)
De er dyre - og bruges sjældent mere... Dog kan jeg ikke lige finde mine pt.
:-(

Mvh.
 Anders

Re: PLCC extraction tool , hvor kan man købe det ??

Hmm

Så må jeg købe en på nettet :-(

Jeg venter lige til mandag

Carsten

Re: PLCC extraction tool , hvor kan man købe det ??

Hvis jeg kan finde dem, har jeg 2 liggende et eller andet sted (fået som
gave i forbindelse med at abonnement)

Du må få den ene, hvis jeg kan finde dem (jeg har aldrig brugt dem ;-)
Mail mig lige en adresse.

Det mener jeg

mvh
JBH

Re: PLCC extraction tool , hvor kan man købe det ??

Hej JBH

1000 tak :-)

Jeg har allerede taget din sendte PLCC extractor i brug.

Det var utrolig venligt af dig.

Hilsen
Carsten

Re: PLCC extraction tool , hvor kan man købe det ??

www.el-supply.dk

Varenr:  8178PLCC
129 kr + moms

Og så er den faktisk hekt magen til :)

Brian

Re: PLCC extraction tool , hvor kan man købe det ??

Man kan få den billige udgave (halvt så bred) hos Brinck til 20 kr.

--
M.V.H
Christian Iversen

Site Timeline