PLC, carnot i excel?

Er der nogen der har lavet et automatisk carnot-kort i Excel når man skal
lave en automatikstyrring med PLC? Jeg prøvede at lave sandhedstabellen som
binært system, men det kan excel ikke rigtigt håndtere - eller også er jeg
bare ikke god nok til excel. Og så kunne det være smart hvis man kunne få
det forkortede resultat opgivet, så man kan chekke sig selv. Hvis der er
nogen som ligger inde med et færdigt regneark, kunne jeg godt tænke mig at
kigge/hugge det.

Filip

Re: PLC, carnot i excel?

Bare stav det rigtigt, så google kan finde noget: karnaugh.

/Bo.

Re: PLC, carnot i excel?

Og det udtales noget i retning af karnó diagram

Erling

Site Timeline