pip02 og winXP

hej

hvorfor kan pip02 ikke køre under WinXP ?

jeg har en br875 fra Brinck   og ville lige brænde en pic12c508a    er der
et andet program der kan bruges ??

brian

Re: pip02 og winXP
http://www.ic-prog.net/index1.htm

Ved ikke om den kan... men vel værd at tage et kig på

Kasper

Re: pip02 og winXP

Måske kan du køre det i kompatibilitets mode, højreklik på pip02.exe og
vælg egenskaber, så kan du vælge win9x mode, det plejer at virke...

Jeg har selv en br873 og til den bruger jeg IC-Prog, det kan hentes gratis
på : http://www.ic-prog.net ;   http://www.ic-prog.net/download.html

Re: pip02 og winXP

Hvis du kun har XP kan det pip02 ligge på en Win98 startdiskette og
køres derfra. (Dos)

Mvh. Ole Vedel

Site Timeline