Pioneer DEH-760 med defekt udgang

Hej.

Jeg har en Pioneer CD-autoradio med defekt udgang liggende på bordet.
Det ser ud til at udgangs IC'en AN7188NK er flækket.

Jeg kan ikke få finde en ny nogen steder, Nogen som kender en
erstatning eller evt. har en liggende i skuffen ?

mvh
/Jens

Re: Pioneer DEH-760 med defekt udgang

Jeg tror ikke der er nogen erstatning for den, men du kan prøve at kontakte
http://www.pc-elektronik.dk/ han kan normalt skaffe det meste af den slags.

Re: Pioneer DEH-760 med defekt udgang

Det spørs om du er villig til å betale så meget for en IC-krets til din
radio .
Hos min leverandør i Norge , hvor jeg kjøper nesten all elektronikk,
koster den Kr.618.50 + moms.
Det står også at kretsen er  :"utgått , begrenset levering".

Mvh.. Edvard

Site Timeline