Pinout på batteri connector til en Acer Aspire 5530

Jeg har fået en Acer Aspire 5530 foræret - den er smeltet omkring
ladestikket og kan ikke lade. Den kan godt køre på batteri - så var det jeg
tænkte på om der var en nem løsning:

Kan jeg unlade battteriet og sætte 11 volt DC direkte ind på
batteriklemmerne? Hvor finder jeg Connector Pinout på sådan en fætter?

Her er et foto : http://bodega-dueslaget.dk/download/IMG_0279.JPG

Mvh
Torben

Re: Pinout på batteri connector til en Acer Aspire 5530

Det kan du godt.

Åbn computeren og se hvad der er + og minus.

Som regel er de de to yderste ben der er forsyning, de mindterne til
datakommunikation.

Stel er nem at finde, ohm til et stik på computeren.

// Per.

Re: Pinout på batteri connector til en Acer Aspire 5530

Kan du ikke snyde lidt og måle hvor der kommer strøm ud på batteriet? :-)

Troels

Site Timeline