Pin layout for DIN stik til Beogram 1902

Ok, det er en gammel svend! Nu skal den altså i brug igen, men i dag har jeg
kun phono-indgange. Den er forsynet med et 5-polet DIN stik, og så vidt jeg
husker er der noget med at B&O lavede deres egen "standard" for pin-layout
på deres pladespillere (?)

Anyway. Er der en venlig sjæl, der vil smide mig et pinlayout til
pladespilleren eller et link til samme, så kan der igen komme god,
skrattende lyd i stuen :-)

På forhånd tak
/Simon Børresen

Re: Pin layout for DIN stik til Beogram 1902

Jeg har ikke er pinout på en pladespiller men jeg ved at B og O kun brugte
den ene side af stikket. jeg måtte fornylig lave et stik selv søg på din
audio pinout på google¨. pin 2 er stel

Re: Pin layout for DIN stik til Beogram 1902

Alle DIN stik til pladespillere bruger kun den ene side, ben 2 er stel,
ben 3 er venstre og ben 5 er højre.

Brug denne link og glem den aldrig:

http://www.hardwarebook.net /

Mvh Max

Re: Pin layout for DIN stik til Beogram 1902
Tak til alle!

Og tak til Max, for igen at give linket til den fantastiske side. Denne gang
har jeg bookmarket den så den kan findes igen ;-)

/Simon

brugte

Re: Pin layout for DIN stik til Beogram 1902
Hej Simon

Du burde have smæk, men da har fulgt befalingen denne
gang er du tilgivet.  :)

Mvh Max

Re: Pin layout for DIN stik til Beogram 1902

Klart, der er jo kun tale om output..
Havde det været en båndoptager, havde den anden side af stikket været i
drift - til indput..

Det er ikke B&O specifikt det er DIN standarten..
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID23%818&PN=1

Hilsen Aksel

Re: Pin layout for DIN stik til Beogram 1902

Jeg havde også dette link liggende

http://www.beotech.co.uk /

Hilsen Aksel

Site Timeline